Światełko w tunelu dla potrzebujących
Po 23 latach specjalista ds. usług w firmie Baxter, Paul Collins, nadal jest pewien jednej rzeczy: to pacjenci sprawiają, że jego praca jest tak znacząca. Dostarczając bezpośrednio pacjentom produkty niezbędne w przypadku niewydolności nerek, aby mogli oni przeprowadzać terapię dializami w domu, Paul pełni kluczową rolę w wypełnianiu misji firmy Baxter opartej na ratowaniu i podtrzymywaniu życia.
„Wywodzę się z trudnego środowiska, ale wcześnie mnie adoptowano i od tej pory zawsze chciałem robić coś, co pozwoliłoby mi oddawać innym to, co zrobiła moja rodzina, gdy mnie przyjęła.” - mówi Paul. „Gdy wchodzę do domów pacjentów, orientując się, że są w poważnym stanie, niezależnie od tego, jaki mam dzień, pracuję tak, aby świadczyć usługi jak najlepiej, dzięki czemu mogę nieść im iskierkę nadziei.”
Rozwijając bliskie relacje poprzez regularne dostawy, Paul zaobserwował, że wielu pacjentów, którym pomaga, staje się jak rodzina, a czas spędzony z nimi wydłuża się poza zwykły czas realizacji dostawy. Paul zauważył, że za każdym razem, gdy jest w mieście, zawsze je kolację z jednym z pacjentów z miasta Tulsa. Choć nie mają oni ze sobą wiele wspólnego i pochodzą z bardzo różnych środowisk, dostawy stworzyły fundament dla bliskiej więzi Paula z pacjentami i ich rodzinami, które pielęgnuje, pozostając z nimi w regularnym kontakcie.
„Choć spędzam wiele czasu w ciężarówce, podróżując z miejsca do miejsca, to właśnie ludzie sprawiają, że ta praca jest czymś wyjątkowym.” - mówi Paul. „Jestem zaszczycony, gdy czasem widzę, że rodzina pacjenta czeka z kolacją, wiedząc, że przyjadę z dostawą, dzięki czemu możemy jak najlepiej wykorzystać czas spędzany razem.”
W ramach pełnionej przez siebie funkcji Paul pomaga pacjentom w zachodnim Teksasie, w tym w Midland, Odessie i San Angelo. Nawiązuje relacje, odwiedzając ponad 120 osób, które polegają na jego dostawach artykułów medycznych podtrzymujących życie.
Gdy wchodzę do domów pacjentów, orientując się, że są w poważnym stanie, niezależnie od tego, jaki mam dzień, pracuję tak, aby świadczyć usługi jak najlepiej, dzięki czemu mogę nieść im iskierkę nadziei.
Paul Collins, Specjalista ds. usług firmy Baxter
„Od samego początku rozmowy z Paulem widać, że jest zaangażowany w relacje z naszymi pacjentami i rozumie, w jaki sposób połączyć je z relacją pomiędzy Baxter a pacjentami, którym pomagamy, i w jaki sposób może to przynieść wielką wartość obu stronom.” - mówi Steven Williams, regionalny manager operacyjny w Baxter. „Paul reprezentuje najwyższe wartości tego, co robimy, i uosabia to, co w nas najlepsze.”
Zaangażowanie Paula we wspieranie osób w potrzebie jest wyraźnie widoczne nie tylko w jego codziennej pracy polegającej na dostarczaniu produktów stosowanych w przypadku niewydolności nerek, ale także w pracy na misji w Kenii i Rwandzie. Rozpocząwszy życie od sierocińca, Paul wiedział, że chce oddać przysługę osobom o podobnym pochodzeniu. Jego podróże na misję związane są z pracą z dziećmi z miejscowych sierocińców, z których wiele jest chorych lub żyjących w skrajnym ubóstwie, i budowaniem kościołów dla społeczności. Nawet gdy przywozi zwykłą piłkę do piłki nożnej, jak sam zauważa, dzieci zachowują się tak, jakby wygrały na loterii.
Paul odkrywa także, że wielu pacjentów i ich rodziny nadal utrzymują z nim kontakt, nawet jeśli nie przywozi im już produktów.