Baxter Polska - Serwis Techniczny

Historia

  • Pierwszym działem, który dał zalążek firmie Baxter w Polsce był Serwis Techniczny. W roku 1990 w centrum Warszawy powstała pierwsza placówka Serwisu Technicznego, w której pracowało zaledwie kilka osób. Od tego czasu nieustannie rozrastał się zespół, zakres usług oraz grono zadowolonych klientów w kraju oraz poza jego granicami. Rosnąca organizacja Serwisu Technicznego wymagała większego obiektu i w 2004 roku przenieśliśmy naszą siedzibę do Błonia. Obecnie jesteśmy autoryzowanym warsztatem centralnym, kluczowym w organizacji Serwisu Technicznego Baxter na świecie. Nasze usługi świadczone są bezpośrednio dla klientów z ponad 30 krajów Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Pośrednio, z naszej wiedzy i doświadczenia korzystają pacjenci na całym świecie.

Wsparcie techniczne

  • Serwis Techniczny Baxter Polska jest nowoczesnym centrum napraw urządzeń medycznych. Nasza działalność skupia się na kompleksowych naprawach urządzeń wspomagających dializy otrzewnowe. Nasze portfolio obejmuje również naprawy urządzeń z dziedziny żywienia pozajelitowego oraz wsparcie w zakresie urządzeń anestezjologicznych. Serwis oferowany jest zarówno w naszej placówce jak i u klienta.
  • Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów, oferujemy szereg umów serwisowych zapewniających ciągłość działania urządzeń medycznych dystrybuowanych przez Baxter Healthcare.
  • Personel Serwisu Technicznego służy również pomocą techniczną oraz administracyjną naszym klientom. Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie, drogą elektroniczną, faksem oraz poprzez pracowników innych działów.
  • Nasi doświadczeni technicy i inżynierowie nieustatnnie podnoszą swoje kwalfikacje i dzielą się swoim doświadczeniem z innymi centrami technicznymi Baxter na całym świecie, zapewniając najwyższy poziom świadczonych usług, co bezpośrednio przekłada się na jakość oraz zadowolenie naszych klientów.

Serwis urządzeń medycznych i system jakości

  • Naprawy produktów wykonywane są przez certyfikowanych techników używając zaaprobowanych przez producenta części zamiennych i procedur.
  • Każda interwencja serwisowa jest rejestrowana oraz monitorowana w najdrobniejszych szczegółach na protokołach oraz w systemach elektronicznego przetwarzania danych.
  • Podczas napraw wykorzystywane są najnowsze osiągnięcia techniki oraz metody efektywnego zarządzania procesami, które zapewniają optymalny czas napraw oraz przyczyniają się do zachowania wysokiej jakości usług i bezpieczeństwa użytkowania.
  • Wszystkie urządzenia są poddawane rygorystycznym testom pod kątem funkcjonalnym i bezpieczeństwa elektrycznego zanim trafią do klienta.
  • Wykorzystywane przez nas instrumenty pomiarowe, posiadają aktualne świadectwa wzorcowania, zapewniając wiarygodność wykonywanych pomiarów.
  • Wszystkie naprawy urządzeń medycznych w serwisie, podlegają procedurze dekontaminacji w celu zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Szkolenia Techniczne

  • Nasi technicy przechodzą regularne szkolenia techniczne i jakościowe prowadzone przez certyfikowanych trenerów firmy Baxter oraz firm zewnętrznych.
  • Kursy szkoleniowe oraz szkolenia przypominające obejmują materiały z zakresu obłsugi terapeutycznej urządzeń medycznych, eksploatacji i funkcjonalności urządzeń oraz wykonywania specjalistycznych napraw, przeglądów technicznych i kalibracji.

Certyfikaty

  • Podlegamy regularnym audytom wewnętrznym firmy Baxter z zakresu Systemu Zarządzania Jakością oraz BHP. Pracujemy zgodnie z Globalnymi Standardami Baxtera.
  • Nasz Serwis Techniczny przechodzi regularne audyty Systemu Zarządzania Jakością TÜV SÜD Management Service GmbH.
  • Posiadamy certyfikaty zgodności Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 oraz ISO 13485:2003

 

Kontakt

Baxter Polska Sp. z o. o. – Serwis Techniczny
Os. Pass 21, budynek E
05-870 Błonie
Tel. +48 22 4883 811
Fax. +48 22 4883 800
serwis@baxter.com

Dni pracy:         poniedziałek – piątek
Godziny pracy: od 08:00  do 16:00